Besökare

måndag 23 april 2012

stäääd!

Ojoj, i morse när jag vaknat till liv så bestämde jag mig för att ta tag i garderoberna! Köpte nya tvättkorgar igår så nu rensade jag ut alla mina och älsklings kläder! Och fy fan vad jag rentutsagt hatar kläder! Förstår inte hur de kan bli så himla mycket överallt, usch ville bara kasta in allt på golvet i garderoben igen men jag tog mig i kragen och gjorde ett rejält rens bland allt! Och nu ligger jag här i sängen endel dampanfall och pauser senare, nöjd över att jag klarade de;-) hehe mina fötter bränner och jag får nog ligga kvar här i sängen en stund till om jag över huvudtaget ska kunna stå mer idag;-) hehe

Ska packa i ordning lite kläder sen åker jag nog ut till mamma o pappa redan nu :) ja så får de nog bli! Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar