Besökare

torsdag 12 april 2012

Tidig helg!

Besöket på mvc gick bra:) Allt var bra och hon visade sitt rätta ja när Kristina klämde och kände på magen, hehe sparkade sig nästan ut ur naveln tror jag :) hihi så hon sa de att de var en riktigt frisk och livlig bebis som ligger där inne:) skönt att höra:) och idag var det 7 kg plus sen inskrivningen;-) så kilona går uppåt, hehe. Men trotts att allt var bra så fick jag ta tidig helg från jobbet, måste ligga hemma och vila och försöka "bli av med" sammandragningarna:) Men det var ingen fara, utan lite vila skulle allt göra susen:) så efter sjukhuset så åkte jag till Ica o köpte med jordgubbar och melon och åkte hem o la mig, och här ligger jag än. Jätte rastlös!:p har precis tryckt i mig lite mat och nu väntar jag på älskling, som antagligen inte är hemma på 3 timmar iaf:/ menmen:)

Ni får ha en fin torsdag, puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar