Besökare

torsdag 12 april 2012

Torsdag!

Tycker alla veckor kan vara kort veckor, känns knappt som de är en dag sedan älskling åkte till huvudstaden, o idag kommer han redan hem!:) skönt:)

Igår kom kusin vid efter10 och sov här en natt till:) och denna natten har jag sovit som vanligt som en stock!:) så när kl ringde vid 9 var de inga probelm att hoppa upp minsann:) nu har jag gjort mig i ordning o ätit frukost, nu väntar jag på Bertil som ska komma o hämta mig, ska upp till sjukhuset för ett besök hos Barnmorskan, se vad hon tycker om min lilla mage idag:) hihi hoppas allt är som de ska, så får se om de blir något jobb sen eller om jag måste vila bort sammandragningarna. Återstår o se:) nej nu ska jag kila puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar