Besökare

onsdag 11 april 2012

längtan

Jag längtar snart ihjäl mig, helt otroligt hur man kan känna sån kärlek till någon man inte ens har sett.
Undrar hur hon kommer se ut, hur hon kommer vara, hur allt kommer att bli=) Men jag är säker på att allt kommer säkert bli så himla bra!:)
Nu ligger hon där inne i magen och sparkar och lever rövaren, magen är som en vattensäng:) hihi
kan inte mer än le och bara njuta av varje spark <3 Vår lilla prinsessa vi längtar så efter dig !
som tur är så springer veckorna förbi, snart är det slut på april oxå, då är de barnvagn som ska hämtas, bilbarnstol som ska fixas:) Kan nog inte riktigt fatta att det verkligen bara är 2 månader kvar, 2 fjuttiga månader sen kommer vi äntligen att bli 3!

Är så lycklig och tacksamt för allt fint och alla fina jag har i mitt liv! Kan inte bli lyckligare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar