Besökare

onsdag 11 april 2012

Onsdag kväll!

I morse var jag såå trött!
Inte sovit många timmar inatt, jag som annars sover som en stock;)
men magen är lite bråkig och sammandragningar hela tiden som sagt, så fick ringa in till Förlossningen förut.
så vila vila vila.. Tycker inte jag gör annat än vilar;) hehe men de är bäst att lyda, vill ju att Wilma ska ha det bra!:) Men lyckades hoppa på cykeln tillslut och ta en cykeltur till jobbet, i spöregn! Usch hehe
När jag slutade kom mamma och hämtade mig och körde hem mig, så gick o la mig en timme och sov. sen kom mamma och pappa med fika:) sen har vi bara hängt runt lite här hemma, och nu har vi varit och handlat på netto och jag har hoppat av här hemma nu. Så nu har jag intagit sängen och här stannar jag resten av kvällen:) Massa Tv och bara VILA:)

Oh nu ringde de på dörren och där stod det en tjej med blommor till mig!:))
Åh blev så glaad, min fina underbara älskling som skickat 7 fina röda rosor till mig <3
har verkligen den bästa pojkvännen, är så glad att jag har han! Mitt hjärta. Vad jag började gråta nu. hihi




Fick även en fin blomma av Moster idag!:) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar