Besökare

tisdag 10 april 2012

Pizza!

I morse tog jag en promenad till jobbet! Och fyyy vad jobbigt det var, gjorde så ont så var nästan att jag la mig i hotell backen och grät en sväng för mig själv;P gjorde så ont i magen och tryckte på så att ja guud dom som såg mig då trodde väl jag var helt störd:P fick ställa mig och bara stå en bra stund innan jag kunde traska vidare;)ont ont ont, aja de ska kännas att man lever;) Gick in på Lindex snabbt och köpte nytt smink, verkligen välbehövligt! Jobbtimmarna var sega och de var inte mycket folk ute i de tråkiga gråa vädret! Kusin Hanna kom förbi och joinade mig;) Och vid 18 körde Mamma hem oss (tack gode gud!) hem hit, vid 18,30 kom Michelle hit så jag klippte henne:) Efter hon åkt beställde jag och Hanna hem Pizza! muumms, så nu har vi precis tryckt i oss maat!
Nu inväntar vi DH, wiie. äntligen får jag se iaf ett avsnitt från denna säsong;)

Hanna stannar här över natten! trevligt med sällskap!:)
Nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn och kolla TV, har sammandragningar heeela tiden.
De är väl nu ALLT kommer hoppa på mig, bara för att jag varit så nöjd med mitt mående så länge nu;) hehe
jaja De är inte lätt att vara gravid alla dagar, så de ska vara:)
Godnatt på er!
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar