Besökare

tisdag 10 april 2012

Vad blir det med vädret?

Usch vilket väder det är, vart tog solen o värmen vägen som kikade fram för någon vecka sedan? Hm..

Ligger kvar undret täcket och tror bestämt att jag stannar här ett par timmar till;) ut tänker jag inte gå, o jag har inget direkt som ska fixas med här hemma heller;) så frukost i sängen till efter tio får det bli!:) saknar redan hjärtat som åkte till Stockholm i morse, men eftersom det redan är tisdag så kommer han ju snart hem igen:) vi har iaf haft en väldigt lugn och skön helg, umgåtts med våra familjer och sen bara varit här hemma och inte gjort allt för viktiga saker;) underbart, tycker alltid vi far och flänger annars:p och nu börjar jag bli otålig, jag vill ha våran prinsessa här nu, eller jag vill ha juni nu:) bara gosa o mysa o jaaa, massa promenader, värme. Gud vad jag längtar till sommaren!:) men snart smäller det till och så är hon här hos oss!:) gosnosen:)

Nej nu blir det frukost, ha en bra tisdag!:) puss em
 
Gårdagen



hehe

v32

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar