Besökare

måndag 28 maj 2012

bara för att..




Min gos<3

Nu är det måndag och ny vecka,älskling åkte upp till huvudstaden som vanligt vid 5 tiden, o jag var vaken ca en timme efter de sen somnade jag om o vaknade nu! :) fortfarande trött som bara den, men jag tänkte försöka hoppa upp o komma igång här hemma med städning och tvätt!

Och bara för att hjärtat åkte nu så är min hals tusen ggr värre, hes som bara den och jag är förkyld som ett svin, bara för att han inte är hemma o kan pyssla om mig. Jaja, jag får stå ut helt själv;-) idag stannar jag faktiskt i stan o har en heldag hemma, det behövs städas som sagt;-)

Och vädret är grått o trist, precis som de visat hela veckan! Nu när man vant sig vid värmen:/

Ni får ha en bra måndag. Puss em

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar