Besökare

söndag 27 maj 2012

Morsdag

Söndag, fint väder och morsdag:) sitter ute i svanskog hos mamma och pappa:) ska snart käka middag och gratta fina mamma på hennes dag:) sen blir det Säffle igen o heja lite på lillebror som spelar match:) gud har varit på svanskogs alla matcher nu, börjar bli ett stortfan;-)

Igår hade vi en heldag ute i mässvik, hos Pia och John-E:) Marie m familj var oxå där så vi hade en mycket bra heldag i solen där:)dock har jag dragit på mig halsbölder! Så halsen painade mig hela dagen! Men under eftermiddagen tog jag mig en PW iaf, sen landade jag o hjärtat med en pizza i soffan för att följa ESC!:) och det gick ju bra för Sverige och Loreen:)

Nej ut o njuta lite av vädret, ser ut att bli en grå och trist vecka nästa vecka:/ puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar