Besökare

torsdag 24 maj 2012

Torsdag 24maj

Ännu en undetbar dag, kan inte annat än älska vädret:) igår stannade jag kvar i svanskog, så i morse ringde jag o ändrade tiden hos mvc till nästa vecka ist, ville njuta av dagen i solen o svanskog kände jag!

Så i morse gick vi upp vid 9 blev frukost ute och bara hängde på utedäcket, sen vid halv 12 åkte jag till Åmål o hämtade lillebror, sen åkte vi hem o jäste i solen!

Vid 3 tiden åkte vi till stugan, tjejerna badade som små sjöodjur o enligt termometern var de 23 grader inne vid land! O ja de var inte alls jobbigt att vara i så de stämde säkert:p efter stugturen åkte jag hem direkt o tog en lång dusch, sen kom hjärtat hem. Idag fick de bli en pizza lite snabbt då Marcus pappa, bror o irja kom på besök under kvällen:) fick födelsedagspresent av dem oså:) jätte nöjd:)

Nu under kvällen har lisa varit hör o hämtat balklänningen hon ska låna, sen tog vi en promenad i kvarteret:)

Nu ska vi äntligen sova, o i morgon blir det frukost på balkongen, har fixat hit balkongmöblerna nu !:) gud vilket ointressant rörigt inlägg! Godnatt

Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar