Besökare

onsdag 23 maj 2012

undetbart!!

Gud va underbart vädret är! Vill ha de så här hela sommaren:)

Började dagen kl 5 idag;p låg o funderade på saker som helt plötsligt måste funderas på, sen vid 6 käkade jag frukost, la mig igen o funderade, sen vid 7 käkade jag en gång till haha när Anton o mamma var uppe o i farten:) sen somnade jag gott i mammas säng o vaknade runt 10 igen:) då blev de frukost ute i solen! Så skönt:) sen har vi suttit ute hela dagen, jag lagade middag . Tacogratäng o ris sen kastade jag mig i solstolen, så nu har jag legat där en timma, gah super varmt men otroligt skönt!

Nu ligger jag inne o vilar lite på soffan, ska ta mig en kall dusch sen göra mig iordning för att åka till säffle, men vet inte om jag har någon lust med de idag, ska vara på mvc i morgon kl 10 så är lite skönare o vara hemma egentligen, men när de är sånt här väder vill man inte till stan;-) dagens problem!nej vi får se:-) puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar