Besökare

måndag 18 juni 2012

Kvällen

I morse så gick vi faktiskt upp vid jämt efter 9 redan!:P tidigt för att vara oss nu för tiden;) 
Nina kom med frukost, så vi hade frukostdejt sen gjorde jag i ordning oss för en promenad!:)
Mötte upp Sandra, Nicole och barnen sen tog vi en promenad på stan! sen följde de med Mig och wilma till BVC:) och efter det så gick vi hemmåt igen!:) trevlig tur:))
Jag, Nina och wilma packade in oss i bilen, tog en tur till domus, sen körde vi hem Ninis!:)
När vi kom hem igen vaknade wilma till liv efter att ha sovit hela dagen typ:P så hon fick mat, o även jag:P
Älskling kom hem vid halv 5, då myste han och wilma ner sig i soffan coh jag bäddade ner mig i sängen och vilade, i 15 minuter iaf:P
Sen tog vi på oss och gick ut på en PW med stavarna! blev ingen super runda, men en liten bit iaf!:)
Nu är älskling iväg och handlar havregryn, jag blev tok sugen på negerbollar! Bra när man börjat ett nytt liv! nej men godis och mat och sånt kommer jag aldrig kunna låta bli så de är ju dumt att misslyckas;), så länge jag försöker hålla igång med promenader och så så tänker jag äta vad tusan jag vill!:P
Wilma ligger här bredvid mig och sover som en liten gris:) Min fina <3





2 kommentarer:

  1. Gud vilken sötnos, kan inte sluta le när jag ser henne :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi jaa visst är hon:-))

      Radera