Besökare

tisdag 19 juni 2012

tisdag:)

I morse hade vi ställt larmet på 9, hoppade upp gjorde i ordning mig o wilmis för en tur till mormor o morfar:-) så vid runt halv 11 satte vi oss i bilen på väg till svanskog:-) när vi kom dit mös wilma med mormor och moster och sen vid 12 gick jag o Nathalie ut o gick med barnen:) gick runt lite o kikade, sen tog vi en glass o gick hem till dem o satte oss på altanen med lite melon:) vid 2 tiden gick vi hem igen, då klippte jag micke, sen blev det mat!:)

Och vid halv 6 var jag o "lagade" min trasiga tå som jag har så ont i! Så vi får hoppas de blir bättre nu!:-)  när vi kom hem från svanskog vid runt 7 tiden la jag mig o sov en timma, o nu när jag vaknade till liv igen hade älskling gjort chokladbollar:)) gosen<3 vi orkade nämligen inte fixa till några igår haha så får bli chokladbollsmys idag;-) så nu ska vi komma på vad vi vill äta till Kvällsmat, sen kanske de blir någon film eller så:) puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar