Besökare

onsdag 27 juni 2012

onsdag:)

I måndags var älskling ledig från jobbet så då tog vi en tur till bergvik :) och faktiskt blev det en heldel handlat!:)) 2 par byxor,3 tröjor,linnen o lite smågrejjer:) o lite till W såklart:-) så vi hade en mysig o bra dag där:)

Igår började vi dagen med att jag o Wilma åkte till domus o köpte nybakat bröd, sen kom Nathalie o Melvin på frukost:) vid runt 11 tiden gick vi o mötte upp Lina o Anton för en fika på holgers:) sen en tur inne på Lindex och tillsist följde de med Hem till oss på lite babymys:) jätte mysig o trevlig dag:)

När älskling kom hem från jobbet, lagade han middag o sedan somnade jag i 2 timmar haha så sköönt:) o när jag vaknat till liv mocklade vi lite här hemma sen tog vi oss en promenad, gick förbi Marie o deras nya hem o kikade:) jätte mysigt:)) när vi kom hem nattade vi wilma sen satte vi på film o käkade chokladpudding:) <3

Och idag, vad ska man hitta på idag? Älskling åkte till jobbet vid halv 7, vid 7 vaknade en pigg wilma o ville hå mat, o nu somnade hon precis om, tänkte göra det samma jag! Meeen måste verkligen få lite rutiner i detta hem nu! Kan ju inte sova bort dagarna hela tiden, inte ofta vi går upp innan11,12! Så nu ska jag försöka hålla mina trötta ögon öppna o försöka få lite struktur på de hela;p

Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar