Besökare

måndag 3 december 2012

1december

Nu är de länge sen jag skrev igen, vill ju som sagt skriva iaf några ggr i veckan för att jag ska kunna gå tillbaka l kolla senare i livet ;-)

Just nu ligger jag vaken och kl är 04:32 Wilma har vaknat och varit vaken en halv timme, så hon ligger och tjatar jätte mycket i sin säng haha låter så kul, hon beklar sig låter de som nu, riktigt gnällig haha
Jag är jätte trött men men ;) hon har blivit lite jobbigt på kvällarna nätterna nu de senaste, somnar sent och ska ha mat flera ggr på en natt:p så jag springer fram och tillbaka hela nätterna känns det som;)

De är redan 1dec och om två dagar är Wilma 6 månader, ett halv år! Kan inte fatta!:)) älskade gumman ❤

Nej nu får jag försöka söva henne;) jag är trött och jag ska upp och jobba i morgon :p godnatt
Puss em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar