Besökare

onsdag 5 december 2012

Onsdag

Min blogg lever sitt egna liv, inläggen jag skriver kommer inte upp? Såg att de jag skrev 1dec kom upp först 3 dec;) skrev ett inatt oxå som tydligen rymt;) kommer kanske om ett par dagar det då:) får se om detta når fram:p

Idag är det iaf onsdag, och vid 11 åkte vi till Nina på fika::-) var där till strax innan 2, då hämtade Marcus oss och sedan släppte Marcus av mig o Wilma vid sjukhuset, för ett läkarbesök på BVC. Allt var bra och hon växer o utvecklas "som man ska" :-) men Wilma var inte direkt glad över besöket, grät hysteriskt haha sen på vägen hem ville jag fan skjuta mig själv ! Fy fan va jobbigt att gå i snön, och Säffle har ju inte råååd att ploga trottoarerna! Så vi med barnvagnar och ingen bil får helt enkelt stanna inne under vintern! Var helt svettig så de rann av mig samtidigt som kag frös som en idiot så i morgon kommer jag antagligen vara döds sjuk!:/

Ja de var väl de jag ville dela med mig av nu;) puss em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar