Besökare

måndag 1 april 2013

länge sen

Hm så länge sen jag var ute här o skrev, får försöka bli bättre för min kära granne sandras skull;)

Tiden går så fort och på onsdag är vår lilla stjärna 10månader:) pch nu har hon börjat ta sina första steg :`) så snart springer hon väl omkring här hemma.  Puuh haha har redan fullt upp med o hålla koll på henne;) men det är så sött när hon stapplar iväg:) lilla gumman ♡

Idag började dagen med sovmorgon för mig! Skönt;) sen upp o börja greja lite,  sen gjorde vi i ordning oss o gick ut, mötte marcus som hade varit o tvättat bilen så han o wilma gick ut och jag gick in o började storstäda sovrummet,  så nu är det verkligen skinande rent där inne! ;)
Ja annars jar det inte hänt mycket här inte.
Idag började jag återigen med lchf,  klarar inte av vanligt mat nu haha bara vräker i mig massa dåligt o godis så nu blir det stenhårt 2månader till! O hoppas ett par kilo till vill försvinna;)

Nu blir det 112 aina sen sova,  upp o jobba i morgon:)
Puss em


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar