Besökare

söndag 21 april 2013

blä!

Fy. Mått så dåligt sen i fredags. Under veckan var jag så trött och orkade absolut ingenting.Och på fredagen blev de verkligen uschligt. Och de håller i sig idag oxå, jag som mådde riktigt bra igår:/ menmen bara hoppas det ger sig snart för det här orkar jag inte med. Får så dåligt samvete för wilma det brukar ju alltid vara hon o jag om dagarna. Leker går ut o gör alla hemma sysslor men nu har jag bara legat i soffan flera dagar lilla gumman lär ju undra vad som står på <3

Men är nog bra för w och marcus att dom får heldagar tillsammans:) så man får se de positiva idet! Och när jag mår bra ska vi njuta av varandra som vanligt igen:)

Nu är marcus o wilma till hennes farfar o irja:)
Så jag ska försöka vila lite o hoppas på att bli bättre:)

Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar