Besökare

måndag 22 april 2013

Måndag

 
Oh idag känns allt bättre igen!:) hoppas det förblir så:)
igår åkte vi ut till svanskog eftersom marcus jobbar och jag visste inte om jag orkade ta hand om wilma själv så mamma o pappa kunde hjälpa mig lite:) <3
så i morse gick vi upp vid runt 8 sen vid 9 gick jag o la mig igen och sov till halv 12. så skönt.
under tiden tog mormor hand om wilma och även moster var här :) så dom var ute o gick och grejade:)

under dagen har vi inte gjort så mycket. wilma sov 2 timmar mellan 14-16. och jag pratade med lättan en timme sen somnade jag oxå;) vi gillar o sova jag o wilma;)

nu kollar jag tv och morfar o wilma är ute och går till affären!:)
Marcus kommer snart hit han oxå, känns äntligen som det börjar bli bätre på jobbfronten för honom. så skönt! och jag harr oxå en plan hur jag vill göra med mitt liv;) läsa upp Matte B under hösten sen söka in till lågstadielärare nästa höst och plugga 4ÅR! gah menmen vill man bli något o jobba med något man vill får man ta sig i kragen! det är tur man är ung ;)

nej nu ska jag kika vidare på greys
Puss Em



hittade gamla bilder på wilma på mammas dator. lilla gumman <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar