Besökare

tisdag 21 maj 2013

helgen

Helgen har varit så bra:)
Fredagen åkte vi till kd för lite shopping av tråkiga saker;)
Lördagen började kl 05, packade o gjorde mig i ordning för en dag med möhippa:) kl 06 hämtade dom upp mig och vidare mot line för o överraska henne:) vidare mot selmas spa. Helt underbar morgon/förmiddag där sedan mot Karlstad för lekar mm
Kvälle  avslutades hos Rebeccas där de var god mat och trevligt sällskap som stod på tapeten! Så en helt underbar dag för våran finaste brud ♡♡

Söndagen fyllde jag åååår. Usch vill inte vara 21 år vill vara 20 för alltid;) haha herregud harredan åålders kris. Vill.inte.bli.gammal!
Städade hela dagen och på eftermiddagen kom pappa farmor o Anton på tårta:-)

Igår kom helgen ikapp mig och jag var helt sluuuut. Mamma kom på fika och var med oss hela dagen:) och avslutades med en tur till Bali med nickan:)

Och idag har vi städat tvättat och varit ute på promena, även varit nere hos Malin o lekt lite så Rebecka fick träffa wilma lite:-))

Nu ska jag sova. Hoppas på att vädret är bättre inatt då det spööö regnade och åakade som bara den inatt:p

Puss em


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar