Besökare

söndag 12 maj 2013

söndag


Söndag och vi är ute hos mamma och pappa:)
Wilma och marcus har varit i affären och handlat, och jag har skalat potatis till söndagsmiddagen;)
Ska snart ta på mig och gå ut och sätta mig i solen:)
en vecka kvar tills min födelsedag och det känns det verkligen inte som! fy alldels för kallt för att vara maj vill ha sommar och värme!

igår var det svensexa och möhippa del 1, som stod på tapeten för mig  mackan. vid 8 drog mackan iväg okidnappade matte och strax där efter kom mamma och passade wilma så åkte jag bort och mötte upp tjejerna för att överraska Line!:))
Så vi hade en jätte bra dag både jag och mackan:) men om några helger blir det möhippa del 2 för  del så de ser jag framemot!:)

på kvällen tänkte jag o malin grilla men vi blev lata och beställde pizza o satte oss i trädgårn och käkade det ist!:) mysigt:)
gick in vid hal 9 och då la jag wilma och mig själv så vid 9e sov vi som stockar så skönt:P

nej ut i solen!
puss em

mammas dator = gamla bilder:) min bebis <3

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar